Den vakreste stranden

Nå var vi kommet igjen til vakre Norge igjen. Vi har storkost oss på ferien vår og hatt den beste ferien sammen noen sinne. Men rart hvor deilig det er å komme hjem allikevel. Og spesielt når man sommer hjem til sol og 19 grader. Vi fikk også se igjen verdens beste lille Adrian, som har kost seg som bare det hos besteforeldrene sine. Men det var stor stas å få mamma og pappa hjem igjen. Lo og smila i lang tid, den lille sjarmøren.

Turen hjem var egentlig ganske forferdelig. Da vi fløy fra Miami til London var det skikkelig mye lyn og masse kraftig turbulens. Setebeltet var på under store deler av flyturen. Det var flere ganger jeg var sikker på at min siste time var kommet. Jeg satt med tårer i øynene og hadde bare lyst til å skrike etter hjelp, men jeg holdt det inni meg. Mads ble kvalm og svett, men å innrømme at han var litt redd. Nei, det kunne han ikke 😉 Mannfolk altså ! Det er faktisk lov å være redd, uten å være en pingle av den grunn. Flere andre på flyet satt med spyposer og kastet opp. Ei fikk tilogmed kastet opp fremfor seg fordi hun ikke hadde fått spypose. Selv ble jeg ikke kvalm, men bare veldig redd. Jeg var overlykkelig når vi kom helskinnet frem til London. Flyturen fra London gikk strålende. Knallvær og ingen turbulens.

Tenkte jeg skulle dele noen bilder med dere fra vi besøkte en av de vakreste strendene i Verden, nemlig Trunk Bay. Trunk Bay ligger på en liten øy med navn St Johns. Når vi var på cruiset med Royal Caribbean stoppet vi på 3 steder i Karibien (Bahamas, St Thomas og St Marten) . Det var når vi besøkte St Thomas at vi tok en utflukt med båttur ut til St Johns. På Trunk Bay snorklet vi med noen flotte og fargerike fisker. Det var også masse flotte koraller i ulike farger og former der. Jeg skjønner veldig godt hvorfor denne stranden er en av de vakreste i verden.

Litt selvironi ;O) iiiiiiiiiiiik. Klarte tilogmed å hoppe med den fine ølmagen jeg har opparbeidet <3

På skipet hadde vi drikkepakke, så det ble en del vin, øl og drinker for dagen. Så vi koste oss max fra morgen til kveld. Jeg har ikke turt å gå på vekta enda, men har nok gått opp noen kg ja. Merker jeg har mye vann i kroppen, så de kiloene forsvinner heldigvis fort igjen. Får kjøre litt detox og få renset kroppen skikkelig. Når det gjelder mat på skipet, så var det alt mulig tilgjengelig. Jeg følte hverken at jeg overspiste eller spiste veldig usunn mat, men det er klart man skal kose seg på ferie. Så det gjorde vi absolutt. De fleste av kiloene kom nok pga all alkoholen vil jeg tro. Frozen Mohito og White Zinfandel (rosevin) var de absolutte favorittene. Men det var også masse gode typer øl. Masse å velge mellom.

#ferie #sommer #sol #karibien #cruise #rccl #allute #allureoftheseas #trunkbay #beach #strand #mamma #mammablogg #barnefri #reise